Friday, February 16, 2007

SAVING FOR THE FUTURE

SIMPANAN DAN PERLINDUNGAN
TAKAFUL SEBAGAI SIMPANAN & PERLINDUNGAN ANDA.
Berapa peratuskah (%) dari gaji anda DISIMPAN untuk persediaan MASA DEPAN anda ?.Mungkin anda bersetuju dengan saya, adalah sukar untuk menyimpan wang walaupun ke dalam BANK?Kita pasti dengan mudah akan mengeluarkannya ?Bila kita berhasrat untuk membeli sesuatu yang kita hajati walaupun barangan yang tidak kita perlukan tetapi kerana ianya berharga murah semasa JUALAN RUNTUH / MURAH.
Takaful Dapat MEMASTIKAN Anda Menyimpan Secara Tetap.Kebanyakkan Individu menyimpan di TAKAFUL kerana beberapa sebab :Untuk simpanan dan persediaan perlindungan pendapatan untuk keluarga sekiranya berlaku kematian.Untuk pendapatan masa tua.Untuk pendapatan sekiranya berlaku kecacatan kekal.Untuk Persediaan wang tunai sekiranya berlaku kecemasan atau ada peluang perniagaan.
PENDIDIKAN ANAKMENYERTAI
TAKAFUL UNTUK PELAJARAN ANAK ANDA KERANA :-
Apabila mereka meningkat dewasa, kita mengkhendaki satu permulaan yang baik.Bayaran sumbangan adalah murah bila menyertai mulai sekarang.Membentuk tabungan yang akan membuat anak anda berdiri diatas kaki sendiri bila sampai umurnya.Kerana kita juga mengharapkan ayah kita dahulu mengambil polisi untuk kita semasa kita kanak kanak.TABUNG PELAJARAN Kita semua sedia maklum yang bayaran YURAN PENGAJIAN semangkin naik setiap tahun.
Peratusan semasa bilangan anak anak yang cerdik semangkin meningkat. Anak anda mungkin salah seorang dari mereka. Pelajaran adalah pemberian terbaik untuk anak anak yang boleh diberikan oleh ibubapa. Tentunya anak yang berkerjaya menjadi impian ibu bapa. Persaingan untuk Pekerjaan yang baik pada masa hadapan sangat tinggi antara orang orang yang berpelajaran.

No comments: