Friday, February 16, 2007

sambungan...

Semua orang akan mencari perkerjaan yang menjamin masa hadapannya, tetapi bagaimana sekiranya anak anda ketinggalan dalam persaingan ini kerana tiada bantuan kewangan semasa hendak melanjutkan pelajaran. Polisi pendidikan tidaklah membebankan sangat tetapi akan menunjukkan HASIL KEJAYAAN dengan perancangan kewangan anda.
PENYAKIT KRITIKAL / BIL HOSPITAL
Dalam masyarakat hari ini, Penyakit Jantung, Stroke, Kanser dan kegagalan buah pinggang berfungsi adalah perkara biasa. Dengan keadah perubatan moden semua masalah ini dapat diatasi tetapi , WANG yang banyak diperlukan untuk menampung kos PERUBATAN.
Bila seseorang dijangkati penyakit, dia memerlukan rawatan. Dalam proses perawatan ini, dia memerlukan masa yang panjang untuk kembali pulih / sihat dan berkerja seperti sediakala. Bayaran untuk perawatan kebiasannya adalah sangat tinggi yang mana ini akan membabitkan orang yang kita sayang. Mereka akan seboleh bolehnya mencari wang tanpa mengira cara dan jalan asalkan kita bolehkembali sihat.
Walaupun terpaksa membuat hutang yang besar yang mana akan mereka bayar kemudian.Apa akan berlaku kiranya kita tidak dilindungi dengan Manafaat Penyakit kritikal ???Apabila simpanan kita semangkin berkurangan dan kering ???Kemana kita akan pergi ? Bank atau Saudara Mara ???Memikirkan Pinjaman Perumahan, Pinjaman Kereta yang perlu dibayar dan lain lain...Sekiranya anda dimasukkan ke hospital dan perlu menjalani pembedahan dan ketika itu anda tiada WANG

No comments: